środa, 12 listopada 2014

Rozdział 1 ,, Nowa szkoła ''

-Kat, wstawaj! Dzisiaj szkoła! - zawołała mama.
Tak dzisiaj pierwszy dzień szkoły. A w ogóle nie przedstawiłam się. Nazywam się Kim Brown, mam 16 lat i mieszkam w Mullingar. Nie mam rodzeństwa, chociaż zawsze chciałam mieć starszego brata, żeby mnie chronił. Wiem że to głupie no ale cóż. Niestety to niemożliwe. Więc dzisiaj pierwszy dzień szkoły. Bardzo się ciesze z tego powodu. Wstałam z łóżka i poszłam do łazienki, którą mam w pokoju. Wzięłam szybki  prysznic i owinęłam się ręcznikiem. Wyszłam z łazienki i skierowałam się do mojej garderoby. Po przeszukaniu półek zdecydowałam się na TEN zestaw, zrobiłam lekki makijaż i wysuszyłam włosy po czym je lekko podkręciłam. Zeszłam na dół.
-Cześć kochanie, co byś chciała na śniadanie? - zapytała mama.
-Hej. Hmmm chyba zdecyduje się na tosty - odpowiedziałam.
-A do picia?
-Herbatę.
Gdy mama podała mi talerz z jedzeniem i kubek z herbatą zaczęłam jeść z apetytem. Po skończonym posiłku poszłam do swojego pokoju po torbę z książkami, zeszłam na dół, pożegnałam się z mamą i wyszłam z domu. Po drodze  wzięłam kluczyki od domu i mojego czerwonego Audi. Dziękuje rodzicom że mi go kupili. Od razu skierowałam się w stronę szkoły. Zaparkowałam na szkolnym parkingu i wyszłam z samochodu przy czym zamknęłam drzwi. Gdy tylko weszłam do szkoły spojrzałam na plan lekcji i nagle wpadłam na jakąś dziewczynę.
-Przepraszam. Zagapiłam się.. Perri?
-Kat? Jejciu dużo czasu minęło.
-Noo strasznie dużo. Jak ja się stęskniłam - powiedziałam przytuliłam ją.
-Ja też.
-Czego się nie odzywałaś? - wiem, wiem nie wyjaśniłam ja i Pezz przyjaźniłyśmy od przedszkola ale pięć lata temu dziewczyna wyjechała. Na początku miałyśmy dobry kontakt, po jakimś czasie zerwała go, ja próbowałam się z nią skontaktować, nie odpowiadała.
-Naprawdę chcesz wiedzieć - zapytała po czym skinęłam głową.

~*~*~*~

Witam, cześć i  czołem. To mój nowy blog wiem że dopiero zaczynam i to mój pierwszy blog ale postanowiłam spróbować.
Pytania:
1.Co Perri powie Kat?
2.Jak wam się podobało

1 komentarz:

  1. 1. Nie mam pojęcia co powie, ale pewnie będzie to coś w stylu 'strasznej historii' ;).
    2. Spoko rozdział, ale prolog ciekawszy (bez obrazy) <3

    OdpowiedzUsuń